Σήμερα θα ασχοληθώ με το αγαπημένο μου αυτοκίνητο, το Μitsubishi Lancer Evolution (ή πιο απλά EVO)! Το Lancer Evolution άρχισε να παράγεται τον Οκτώβριο του 1992. Διατέθηκε μόνο στην ιαπωνική αγορά όπου τα πρώτα 2.500 κομμάτια εξαντλήθηκαν μέσα σε 3 μέρες! Είχε απόδοση 250Ps στις 6.000 στροφές και
Λέγοντας «επίσημη» θα πρέπει να διευκρινίσω κάτι. Εκείνη την εποχή δημιουργήθηκε ιαπωνική «συμφωνία κυριών» μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών ούτως ώστε η ισχύς να μην ξεπερνάει τα 280 άλογα. Έτσι η Mitsubishi σεβόμενη αυτή την συμφωνία ουδέποτε ανακοίνωσε μεγαλύτερη ισχύ, χωρίς βέβαια κάτι τέτοιο να ισχύει στην πραγματικότητα. Έτσι ακολούθησε το EVO VI, το 1999, με την ίδια ισχύ και παρόμοια εμφάνιση και ένα χρόνο αργότερα το ΕVO VI Tommi Makinen Edition προς τιμήν του πολυπρωταθλητή οδηγού του. Το 2001 ήταν η σειρά ενός εξολοκλήρου καινούργιου αυτοκινήτου του EVO VII. To «εφτάρι» έβγαζε 280 άλογα και 39kg ροπή και επίσης διέθετε ενεργό μεσαίο διαφορικό (ACD), που επέτρεπε στον οδηγό να επιλέξει μια από τις τρείς διαθέσιμες ρυθμίσεις που είχε, ανάλογα με τον τύπο του οδοστρώματος που κινείται το αυτοκίνητο. Το 2003 ήταν η σειρά της όγδοης γενιάς με την «ίδια» ιπποδύναμη και ροπή
Το μέλλον είναι λαμπρό για τα EVO καθώς προσμένουμε με αγωνία τη δέκατη γενιά (το 10 το «καλό»!!), ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και με νέο κινητήρα, καθώς ο 4G63 που υπήρχε σ’όλα τα προηγούμενα Lancer Evolution σταματάει την παραγωγή του. Βασισμένο και αυτό στο απλό Lancer αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του μέσα στο 2008. Ως τότε υπομονή……
1 σχόλιο:
to kokkino to 6 poli toupmano
Δημοσίευση σχολίου