Το απλό R34 GT-R έβγαζε 280 άλογα από 2,6 λίτρα. Το συγκεκριμένο όμως, της SP Engineering είναι άλλου... παπά ευαγγέλιο! Εξωτερικά φέρει νέο μπροστινό προφυλακτήρα της Nismo με ανθρακονημάτινο μαρσπιέ, καπό της FRP, νέα πλαϊνά μαρσπιέ, νέα αεροτομή, διαχύτη της ARC, καλύμματα από ανθρακονήματα στα κολονάκια των πορτών, 19αρες Volk Racing ζάντες και φρένα Brembo GT.
O 2,6 λίτρων RB26DETT έχει δεχτεί κάποιες βελτιώσεις. Έχει δύο νέα turbo Garrett GT35, νέα εξάτμιση HKS, νέα μίζα και νέο intercooler GReddy Type R. Επιπλέον, διαθέτει νέες βαλβίδες, νέα πολλαπλή εισαγωγής Hypertune με εισαγωγή SP Engineering, 8 μπεκ 1.000cc της Denso, αντλία βενζίνης υψηλής παροχής της TITEK Innovations και ψυγείο της ARC. Το σειριακό κιβώτιο της Hollinger συνδυάζεται με τον τρίδισκο συμπλέκτη της OS Giken.
Όλα αυτά συμβάλλουν στο τέρας των 982 αλόγων και 895 Nm ροπής που βλέπετε.
Πηγή: SP Engineering
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου