Μπορεί η "μαμά" General Motors να χαροπαλεύει, η Opel όμως διαθέτει σφυγμό 325...αλόγων! Το τελευταίο επίτευγμα του γερμανικού κολοσσού, το Insignia, φέρει τα αρχικά OPC (κοινώς Opel Perfomance Car) και αποτελεί την καυτή έκδοση του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς. Κατασκευάζοντας για πρώτη φορά τετρακίνητο μοντέλο η Opel, εφοδίασε το Insignia OPC με έναν turbo V6 κινητήρα, 2,8 λίτρων απόδοσης 325 αλόγων κάνοντας έτσι το 0-100 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα, με ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική στα 250 km/h. Εξελιγμένο μέσα από εξαντλητικές δοκιμές στο Nurburgring διαθέτει πολλά νέα συστήματα όπως το σύστημα High Perfomance Strut (HiPerStrut) της μπροστινής ανάρτησης που είναι συνδυασμένο με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD). Το σύστημα HiPerStrut έχει ως βασικούς κανόνες: πρώτον να μειώσει το φαινόμενο "στριψίματος" του τιμονιού λόγω ροπής που εμφανιζόταν στο Astra OPC, δεύτερον να διατηρήσει την αρνητική γωνία camper στις στροφές καθώς και να αυξήσει την πρόσφυση σε στεγνό ή βρεγμένο οδόστρωμα. Αυτά συνδυάζονται με το χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 10 mm, με τις 19άρες ζάντες -προαιρετικά 20άρες- καθώς και τις ενισχυμένες αναρτήσεις και τα φρένα τις Brembo με δαγκάνες στο χρώμα του αμαξώματος και αεριζόμενος δίσκους. Εξωτερικά οι προφυλακτήρες έχουν πιο επιθετική σχεδίαση και μεγαλύτερα ανοίγματα και πίσω ξεχωρίζουν οι δύο εξατμίσεις και η αεροτομή. Τα καθίσματα είναι της Recaro, με το τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων να είναι πιο σπορτίφ. Το Insignia OPC διατίθεται σε Arden Blue, Carbon Flash Black, Olympic White, Power Red, Technical Grey και Silver Lake.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου