Και να που ήρθαν τα πάνω κάτω στην Formula 1. Ήταν αυτό που προσπαθούσαν να πετύχουν τόσα χρόνια οι οργανωτές του αθλήματος αλλά δεν τα κατάφερναν. Με τις φετινές σαρωτικές αλλαγές φαίνεται πως πέτυχαν τον σκοπό τους, προσπαθώντας με κάθε τρόπο θεμιτό ή αθέμιτο. Και αυτό φυσικά φαίνεται από την ανωτερότητα της ομάδας Brawn GP που από το πουθενά και χωρίς να είχε πατήσει πίστα μέχρι πριν από τρείς εβδομάδες φάνηκε να κυριαρχεί στο Αυστραλιανό Grand Prix με χαράκτηριστική άνεση. Είχε προηγηθεί την Πέμπτη η ένταση με τους διαχύτες, για το αν τηρούν τις προδιαγραφές οι ομάδες Brawn, Williams και Toyota με τις υπόλοιπες ομάδες (εκτός της McLaren) να ασκούν έφεση, η οποία θα εκδικαστεί μετά τον αγώνα της Μαλαισίας την ερχόμενη Κυριακή. Στο χθεσινό Grand Prix οι δύο Brawn GP ξεκίνησαν στις δύο πρώτες θέσεις (Button pole, Barrichello 2ος) με τον Βραζιλιάνο να χάνει κάποιες θέσεις και στην πρώτη στροφή να πέφτει πάνω στον Webber με αποτέλεσμα να βγει εκτός ο οδηγός της Red Bull, o Kovalainen και ο Heidfeld χωρίς ο Barrichello να τιμωρηθεί. Αργότερα η "βλακεία" του επαναλαμβάνεται ακουμπώντας το λάστιχο του Raikkonen και οδηγώντας τον στα pit για αλλαγή σκασμένου ελαστικού. Ο οδηγός της Brawn βγαίνει αλώβητος από αυτά τα δύο περιστατικά, ενώ ο Vettel κατηγορήθηκε για το ατύχημά του στο τέλος του αγώνα με τον Kubica. Φαίνεται πως κάτι βρωμάει στην F1 και μην βιαστείτε να υποστηρίξετε τους οργανωτές που θέλουν θεαματικότερο πρωτάθλημα προωθώντας μια ομάδα από το πουθενά. Βέβαια σε δηλώσεις τους οι τεχνικοί της Brawn υποστηρίζουν πως είχαν παρατήσει την εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου (Honda) για να ασχοληθούν με αυτό και πως έτσι δικαιολογείται η "ανωτερότητά" του αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου