Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Back Home

Επιτέλους άδεια! Μετά από σχεδόν δυόμιση μήνες στην Κω και αφού διανύσαμε μια σχετικά "φορτωμένη" περίοδο, επιστρέφω για λίγες μέρες στο σπίτι μου για να χαλαρώσω.
Φυσικά και μου έλειψαν πολλά πράγματα, εκ των οποίων τα περισσότερα δεν θα έχω καν χρόνο να τα κάνω, αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως θα κάτσω πάλι πίσω από το τιμόνι. Υπήρχαν στιγμές κατά τη διάρκεια του διαστήματος που έλειπα, που είχα "σκάσει" να οδηγήσω. Μου έλειπε τόσο πολύ που αδημονούσα να επιστρέψω μόνο και μόνο για αυτό. Θα με βγάλετε ψεύτη, αλλά ώρες ώρες αυτό ένιωθα... Σήμερα λοιπόν θα κάνω μια χαλαρή βολτούλα, έτσι για να ηρεμήσω και να αφεθώ σ' αυτό που λέμε οδήγηση... Ίσως είμαι κολλημένος τελικά, αλλά παρόμοια ένιωθαν και κάποιοι "συνάδελφοι" στο στρατόπεδο που δεν είναι και τόσο φαν του αθλήματος. Από ότι φαίνεται η οδήγηση είναι σαν ναρκωτικό, δεν μπορείς να απαλλαγείς εύκολα από αυτή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...