Πέμπτη, 8 Μαΐου 2008

EVO X MR


Ακόμα δεν κυκλοφόρησε το δεκάρι και η Mitsubishi έβγαλε την βελτιωμένη έκδοση του το MR. Το καινούργιο MR διαφέρει από το απλό EVO τόσο εξωτερικά όσο και μηχανικά. Διαθέτει νέους μεγαλύτερους αεραγωγούς στη μάσκα και στο καπό, νέα πλαϊνά μαρσπιέ και διαφοροποιημένη αεροτομή. Επιπλέον, το σασί είναι πιο ενισχυμένο για να αντέξει τις πιέσεις. Το αμάξωμα γενικά φαίνεται πιο στρογγυλεμένο και τα ανοίγματα στον μπροστινό προφυλακτήρα παραπέμπουν σε EVO IX. Την εικόνα συμπληρώνουν οι μαύρες ζάντες. Ο κινητήρας ύστερα από βελτιώσεις έφτασε τα 315 άλογα, δηλαδή 20 παραπάνω από το απλό. Η απόκριση είναι πιο άμεση στις ψηλές στροφές ενώ η ροπή είναι διαθέσιμη από χαμηλά. Η επιτάχυνση από στάση στα 100km/h επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα. Επίσης το MR έχει καινούργια έκδοση του SST κιβωτίου με το διπλό συμπλέκτη που σημαίνει ότι είναι το πιο γρήγορο EVO με paddles. Στην Αγγλία θα διατεθούν ακόμα πιο δυνατά σύνολα όπως είναι τα FQ-330 και FQ-360 αλλά μόνο με μηχανικό πεντατάχυτο κιβώτιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...