Η νέα SRT Viper παρουσιάστηκε χθες στην έκθεση της Νέας Υόρκης.
![](http://2.bp.blogspot.com/-F5MhKm-BMvM/T31trsN80gI/AAAAAAAABlg/YjyuxRbmCC8/s200/2013-SRT-Viper-32%5B2%5D.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/-VWKpRGRGJ0Y/T31tvkVWrrI/AAAAAAAABlo/uEnMjYD-Y80/s200/2013-SRT-Viper-3%5B2%5D.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/-S9XQrk5Bvps/T31tyIz7SCI/AAAAAAAABlw/Mtp6I7kOV2g/s200/2013-SRT-Viper-4%5B2%5D.jpg)
![](http://1.bp.blogspot.com/--_KCcyXzCXg/T31t0Qmr3XI/AAAAAAAABl4/Aa60yR1nbqA/s200/2013-SRT-Viper-5%5B2%5D.jpg)
![](http://1.bp.blogspot.com/-Kd6wPK35Y5Y/T31t16E-wcI/AAAAAAAABmA/Lz2gb0nZC_E/s200/2013-SRT-Viper-6%5B2%5D.jpg)
Φέρει έναν νέο αλουμινένιο κινητήρα 8,4 λίτρων V10, απόδοσης 640 αλόγων και 812 Nm ροπής. Η κίνηση περνάει στους πίσω τροχούς μέσω εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου Tremec TR6060 που διαθέτει short shifter. Το αμάξωμα είναι κατά 45 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με την προηγούμενο μοντέλο καθώς η οροφή και το καπό είναι από ανθρακονήματα και οι πόρτες από αλουμίνιο.
![](http://2.bp.blogspot.com/-F5MhKm-BMvM/T31trsN80gI/AAAAAAAABlg/YjyuxRbmCC8/s200/2013-SRT-Viper-32%5B2%5D.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/-VWKpRGRGJ0Y/T31tvkVWrrI/AAAAAAAABlo/uEnMjYD-Y80/s200/2013-SRT-Viper-3%5B2%5D.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/-S9XQrk5Bvps/T31tyIz7SCI/AAAAAAAABlw/Mtp6I7kOV2g/s200/2013-SRT-Viper-4%5B2%5D.jpg)
![](http://1.bp.blogspot.com/--_KCcyXzCXg/T31t0Qmr3XI/AAAAAAAABl4/Aa60yR1nbqA/s200/2013-SRT-Viper-5%5B2%5D.jpg)
![](http://1.bp.blogspot.com/-Kd6wPK35Y5Y/T31t16E-wcI/AAAAAAAABmA/Lz2gb0nZC_E/s200/2013-SRT-Viper-6%5B2%5D.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου