![](http://1.bp.blogspot.com/_Zhos76w1Wgo/SUY0pZXzzXI/AAAAAAAAAaQ/VAo7W_xZUNQ/s200/2010_z4_hi_09.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/_Zhos76w1Wgo/SUY0ZOrFHII/AAAAAAAAAaI/8W-FRfaIKqk/s200/2010_z4_hi_10.jpg)
![](http://4.bp.blogspot.com/_Zhos76w1Wgo/SUY0KbJWR-I/AAAAAAAAAaA/f3GuTFAZMQI/s200/2010_z4_hi_11.jpg)
Η νέα Z4 έκανε την εμφάνισή της ένα μήνα πριν την έκθεση του Ντιτρόιτ. Με νέα σχεδίαση και νέους κινητήρες έρχεται για να ταράξει τα νερά. Η μαλακή οροφή αντικαταστάθηκε από μεταλλική, η οποία χρειάζεται 20 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία ανοίγματος/κλεισίματος. Οι κινητήρες που φέρουν την ονομασία sDrive θα είναι τρείς. Ο 2,5L εξακύλινδρος σε σειρά sDrive23i, θα βγάζει 204 άλογα μέσω εξατάχυτου κιβωτίου είτε χειροκίνητου, έιτε αυτόματου. Ο sDrive30i 3,0L -εξακύλινδρος και αυτός-, θα βγάζει 258 άλογα κάνοντας το 0-100 km/h σε 5,8 δεύτερα. Και σε αυτόν θα υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε αυτόματο και μηχανικό εξατάχυτο. Για τους "γρήγορους" ο 3,0L twin-turbo sDrive35i θα είναι ό,τι πρέπει. Θα αποδίδει 306 άλογα και θα θέλει 5,2 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h μέσω μηχανικού κιβωτίου ή εφτατάχυτου διπλού συμπλέκτη.
2 σχόλια:
Δεν είμαι σίγουρος αν μου αρέσει! Κάτι μου φταίει εμπρός...
Βασικά πιστεύω πως θα το συνηθίσεις αργά ή γρήγορα... Έτσι γίνεται με καθετί καινούργιο. Στην αρχή μας φαίνεται περίεργο! Εμένα μου αρέσει πάντως...
Δημοσίευση σχολίου