Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

3 Series Coupe...



Είμαι τελικά ερωτευμένος μ’ αυτό το “μπεμπικό” (όπως χαϊδευτικά λέω όλες τις BMW)…. Αυτή η 3άρα με έχει σημαδέψει… Πάντα μου άρεσαν οι 3άρες οι coupe, αλλά η τελευταία είναι το κάτι άλλο… Εντάξει μπορεί να είναι πιο κυριλέ και πιο, ας το πούμε, γεροντίστικη (ως συνέπεια του κυριλέ ;) ) αλλά τη γουστάρω τρελά!!!! Μπορεί να μην έχω δει ακόμα την Μ3 από κοντά αλλά πρόσφατα είδα μια 335!!! Αυτή με το διπλό turbo και τα 306 άλογα! Και η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε παρόλο που ήταν απλή και χωρίς μαρσπιέ και φουσκώματα όπως η Μ3… Από πίσω είναι όλα τα λεφτά αλλά και τα Angel Eyes μπροστά με τρελαίνουνε… Μετά βεβαία που το καλοσκέφτηκα είδα πως δεν αξίζει να δώσεις τόσα για την 335..Γιατί να μην πάρεις την Μ3? Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα…

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tha protimousa tin 135 nomizw ap tin 3ara, pio elafria k ftini...ti les esy blogger???

EVO VI είπε...

Καλά σίγουρα είναι πιο ελαφριά και φτηνότερη αλλά η 3άρα είναι όπως και να το κάνουμε πιο όμορφη :P... Δε τίθενται θέμα σύγκρισης. Άλλη κλάση..!

EVO VI είπε...

Βέβαια τώρα που είδα και foto της 135 θα συμφωνήσω και με το παραπάνω ότι η 3άρα είναι πολλές κλάσεις ...ομορφότερη! Δεν την είχα δει την 1 coupe και μου ήρθε ξαφνικό...

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...