Είναι η μεγάλη μου αγάπη πώς να το κάνω; Και γι’αυτό δεν θα μπορούσα να μην γράψω για την καινούργια έκδοση: “το δεκάρι”, αν και ως γνωστόν εγώ προτιμώ το εξάρι… Αλλά γούστα είναι αυτά! Στο θέμα μας λοιπόν… Το ολοκαίνουργιο Mitsubishi Lancer Evolution X βασίζεται στο αμάξωμα του καινούργιου Lancer το οποίο μάλιστα είναι πολύ πιο επιθετικό σε σχέση με την αδιάφορη σχεδίαση του παρελθόντος. Με λίγες σχετικά αλλαγές εξωτερικά μετατρέπεται σε EVO και κάνει μπαμ από μακριά για το εκρηκτικό ταπεραμέντο του! Θα εφοδιάζεται με καινούργιο 2-λιτρο κινητήρα, σταματώντας την παραγωγή του θρυλικού 4G63, ο οποίος θα αποδίδει 295(!) “επίσημα” άλογα για πρώτη φορά! Η κίνηση θα μεταδίδεται μέσω ενός σειριακού κιβωτίου με δίδισκο συμπλέκτη στους 4 τροχούς, αλλά θα υπάρχει και μηχανικό κιβώτιο. Το EVO X θα εφοδιάζεται με το S-AWC (Super All Wheel Control), το οποίο αυξάνει την δύναμη μετάδοσης και βοηθάει στην σταθερότητα του αυτοκινήτου σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, από την καθημερινή μετακίνηση μέχρι τις επικίνδυνες μανούβρες. Στην Ελλάδα αναμένεται τον Ιούνιο, αλλά ελπίζω να το δω πιο νωρίς….
Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2007
Έρωτας
Tags
Evolution,
Mitsubishi
2 σχόλια:
Θα υπαρξει και μια πιο light έκδοση Lancer Ralliart (το Σεπτεμβριο στην Ελλαδα), με 2-λιτρο turbo μοτερ, τετρακίνηση και 240 ίππους (κάτι για να χτυπήσουν τα Impreza WRX). Όπως και να έχει όμως, Evo δε θα είναι...
Το μοναδικό ίσως πράγμα που με χαλαει στο Evo Χ, είναι το μεγαλυτερο του μεγεθος.
Η αλήθεια είναι ότι το "δεκάρι" ξεφεύγει σε σχέση με τα παλιά EVO. Τόσο σε σχεδίαση και όγκο όσο και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ο χρόνος θα δείξει αν είναι και καλύτερο...
Δημοσίευση σχολίου